wtorek, 19 grudnia 2023

8 Życie płynie swoim rytmem

Witajcie.


" Złudzenie realności "

Nie rozumiem. Nie wiem jak. 
Mam zrozumieć - co nie tak?
Rozczarowań wiecznych świat.
I poczucie ciągłych strat. 
Krzywdzę ludzi - tylko to.
Powoduje samo zło.
Wywołuje gniew i złość.
Innych ranię - mam już dość.
Chcę relacji. Wzajemności. 
Lecz uciekam w swe słabości. 
Nie chcę krzywdzić, tylko wznieść.
Bo nie umiem siebie znieść.
Niepotrzebna i samotna.
Wolę płakać w ciemnych kątach.
Będę silna - choć udaję.
W głowie wciąż walczę wytrwale.
W koło widać - maskę, chłód.
Lecz od środka wielki ból.
To co słyszę budzi lęk.
Nie ucieknę. Nie mam gdzie. 
Przerażenie niszczy mnie.
Nie chcę już w ogóle czuć. 
Krzyk ułudy - w smutku płacz.
Po co wierzyć - tracić czas?
Życie płynie - mija świat.
Nie powinnam więc nic chcieć. 
Niepotrzebna czuję się. 
To nie zmieni raczej się. 
Bo nadzieja niszczy mnie.
Po co marzyć i planować?
Nie powinnam wciąż próbować. 
Ludzi w koło ranię sobą.
Mogą krzywdzić mnie swą mową. 
Słowa ranią niczym nóż. 
Tną od środka - czynią ból.
Wciąż udaję. Łudzę się. 
Że coś w końcu zmieni się. 
~ Neazi Loaz ~
 

Bilans 18/12/23

Kawa 130
2x Bolinero Spaghetti Bolognese (460g) 370
Chleb p 65
Dżem (20g) 50
Zupa (250ml) 280

Suma: 895 kcal - ZA DUŻO -

Bilans 19/12/23

Bolinero Spaghetti Bolognese (230g) 185
Zupa (250ml) 280
7x kluska śląska 182 
Sos śmietanowy (150 g) 58
Kawa 130
3x chleb p 195
Serek z szynką (65g) 124

Suma: 1154 kcal  - MASAKRA - 

Pozdrawiam 🖤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz